Pages

Wednesday, 6 August 2008

The one with... 26 years, and counting my blessings.. ;)

It's 7.10am on 6th of August 2008, and I'm turning to sweet 16 (+10) yaww! =)


So it's my 26th birthday,

26 years have gone and passed,

They say when you get older,

Time goes twice as fast..


When I look in the mirror,

I sigh, cause I know the mirror doesn't lie,

I'm aging, so you surely can see,

That I'm getting to be an old girl lady..


BUT HECK!


Another year is truly a bless and a happy gift,

So to myself, this is what I'm gonna say,

"Instead of counting birthdays,

I'm gonna count blessings every day!"


:)
Hmm.. let's see how the day goes! *wiNk*

13 comments:

  1. ermm my 15th wished for ur, since 1994 aite?

    HAPPY BIRTHDAY LILIA!
    may u be blessed always.

    ReplyDelete
  2. Tomorrow-Bday-GirlAugust 06, 2008 9:03 am

    Happy Bday Sis...!
    Hope you like the song...and my voice...!
    And my sexy and sensual apparel..aww!
    So, make a wish, set our date for shopping spree =)

    ReplyDelete
  3. happy birthday lilia! *hugs*

    hope this birthday will be the best ever!

    ReplyDelete
  4. cik tak-ngantuk-hari-ni-sbb-tak-poseAugust 06, 2008 10:23 am

    lupe lak, sombong giler bangun awal pagi tak kejut aku.

    huh.

    ReplyDelete
  5. ms. lili@ the birthday girl :)August 06, 2008 11:05 am

    Farah,

    Yeah, and hopefully that's the way it goes for the years to come!

    Thank you thank you =)

    Erin,

    Thanks sis! ;)

    Ah, that song... it was scary, you know that aite! Macam haram dlm toilet pun kau nyanyi budus seram ok!

    Sexy and sensual sangat laaaa..kan. Heh.

    Anyway, thanks, as always you never fail to cheer up people around you.

    Love you sis! Shopping spree? I LIKE! Will let you know the date ;)

    ReplyDelete
  6. ms. lili@ the birthday girl :)August 06, 2008 11:10 am

    Liza,

    Thanks girl!! :) Hope yours was the best ever too!

    Erin...lagi *roll eyes*

    Aku tak bangun awal la ngek. Mase ko masuk toilet baru aku terjage. So aku mandi bilik mama ok.

    And entry ni auto publish. Takde maknanya aku nak bangun kol 7pg update blog ok..

    Ceh... Padanla tak tegur aku pagi tadi... Merajuk ghopenyerrrrrrrrr...

    Olololololo ;)

    ReplyDelete
  7. is that your birthday cake?? never share kekeke?

    ReplyDelete
  8. ms. lili@ the birthday girl :)August 06, 2008 11:38 am

    no lah its not mine la... its courtesy of google.

    and its blue colour! ;)

    pls la, it doesn't look yummy at all for you to even question about sharing.. ceh.. ;p

    ReplyDelete
  9. happy birthday and enjoy that nice yummy blue cake. good lord, I so know how your future wedding cake would look like now. check out my blog tonight ok, mana tahu I sempat update. muahahahahaha.

    ReplyDelete
  10. Happy Birthday Lilia.

    Semoga panjang umur & murah rezeki hendak nye.

    ReplyDelete
  11. Abby,

    thanks... :)

    hmmm how come you SO know how my future wedding cake would look like when I MYSELF have no freaking idea??? Ngeh3x.

    Eyzzah,

    hi!

    thanks for the well wishes =)

    ReplyDelete
  12. frh-sibuk-nk-tauAugust 07, 2008 3:58 pm

    hoit lia. bile nk update psl hadiah besday yg teristimewq, dpd yg teristimewa & makan mlm yg teristimewah?

    ReplyDelete
  13. ya betul..bila nak update? haha.

    happy birthday laling!

    ReplyDelete